zaterdag 11 juli 2015

Renaissance Zendala

Na een paar weken radiostilte heb ik weer eens tijd om een blog bericht te schrijven. In deze weken ben ik naar Providence in Amerika, geweest om het CZT #20 seminar bij te wonen. En nu ben ik dus een Certified Zentangle Teacher (CZT-er) geworden! Dit betekend dat ik officieel bevoegd ben om les te geven in de meditatieve tekenmethode, Zentangle.

(After a few weeks of radiosilence, I have finally time to write a blogpost. In those past weeks I travelled to Providence USA, to attend CZT #20 seminar. And now tadatada! I am a Certified Zentangle Teacher (CZT)! This means I am officially qualified, to teach this meditative drawing method, Zentangle.)

Een blog bericht over mijn reis naar Amerika is in de maak, tevens ben ik druk met lesplannen schrijven voor de workshops die ik van plan ben te gaan geven. De eerste zal eind september begin oktober plaats vinden in Pijnacker, info hierover volgt binnenkort. Ook heb ik ondertussen weer mijn zelfontworpen Zentangle stof besteld om tassen etui's e.d. van te maken. Ik had twee zelfgemaakte tassen van zelf ontworpen stof mee naar Amerika genomen om te laten zien in de Studenten Gallerie. En tot mijn stomme verbazing heb ik ze allebei verkocht! En nu heb ik zelfs een opdracht liggen voor een tas. Eigenlijk drie, mijn moeder en dochter willen er ook een :-).

(A blogpost about my trip to Providence is in the making, further I am busy writing teaching plans for the workshops, I am planning to give in Pijnacker the Netherlands. The first one will be held, end of September/ beginning of October, more info on my blog will follow soon. In the meantime I ordered my self designed Zentangle inspired fabric to make purses, pencil cases etc.. I brougth my two self designed purses of that fabric to the CZT seminar, to show in the student gallery. And to my surprise I sold them both! And now I even have an order for one purse. Well actually three, my mother and daughter want one too :-).)

Maar wat ik eigenlijk wou posten is mijn eerste Zendala. Ik heb nog niet veel renaissance tiles gemaakt, maar ik ben helemaal weg van de kleurencombinatie. Het plan is om ook hierin een workshop te gaan geven. In de Zendala zit een nieuw Zentangle patroon, Zenith, deze is geintroduceerd op het CZT #20 seminar. Het is een border tangle. Het leuke is dat je hem eindeloos kunt uitbreiden met bolletjes en weer een aura.

(Now about the Zendala, which is my first one. I have not done much Renaissance tiles yet, but I am very fond of the color combinations. I am planning to give a Renaissance tile workshops in the future too. The Zendala has a new pattern, Zenith, which was introduced at the CZT #20 seminar. It is a border tangle. The nice thing about it is, you can expand it as much as you like, by adding dots and aura's.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten