zondag 17 mei 2015

Mijn eerste renaissance tile! Voor de kenners onder ons, het was Diva challenge  #210 Spiralstring - that's the thing , een spiraal als string dus.

Vorig jaar toen ik begonnen was met zentangle en een tijdje aan het tanglen was, kwam ik op het punt dat ik wat inspiratie miste. Na wat gegoogle kwam ik op de blog van Laura Harms, I am the Diva. Elke week komt ze met een challenge, en de meeste zijn heel origineel. Ook heeft ze een ontzettend grappige schrijfstijl over haar gezinsleven met man en twee zoontjes. Deze challenge gaf me het zetje om eens een renaissance tile te maken. Ik heb er geen workshop in gevolgd, op Pinterest wat voorbeelden opgezocht en uitgevogeld hoe het ongeveer gedaan wordt. En dit is het resultaat. Ik heb er een felicitatiekaartje voor mijn moeders verjaardag van gemaakt en aan een mooi bos bloemen gehangen. Mijn moeder was er erg blij mee, vooral met de bloemen ;-).

1 opmerking:

  1. En hij is inderdaad heeeeel mooi geworden Steef! ;-)
    Lang leve Pinterest en de uitdagingen :-)

    BeantwoordenVerwijderen