zondag 31 mei 2015

Diva Weekly Challenge #219

(English translation below)
Een pittige challenge deze week! We mochten alleen rechte lijnen gebruiken. Normaal ben ik nogal van de gecurvde lijnen, althans met Zentangle ;-). De eerste twee patronen die in mijn hoofd schoten, waren Paradox en Arukas. En toen dacht ik, ja wat ga ik daarmee doen.

Vervolgens bedacht om Hollibaugh als string te gebruiken en de banden op te vullen met tangles. Toen ik daarmee klaar was en de tussenruimtes zwart wilde maken bedacht ik mij dat cubine dan zo ongeveer weg zou vallen. Dus besloten de achtergond met Florz te doen. Ik heb twee voor mij nieuwe tangles gebruikt, Shard en Dex. Shard vind ik erg leuk en ga ik vaker gebruiken!

Ik ben niet helemaal happy met het resultaat, een beetje een saaie tegel voor mijn gevoel. Wat vind jij ervan?

Als jullie benieuwd zijn naar inzendingen van mede-tanglers. Deze kan je vinden op http://iamthedivaczt.blogspot.ca/

Als je nog tips of ideeën hebt, zou ik het heel leuk vinden als je een comment achterlaat! Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht!

(In English)
Quite a challenge this week! We were allowed only to use straight lines. I am usally a "curvy" girl, I mean with Zentangle of course ;-) (don't know how to translate it in Dutch though). The first two patterns which came to mind, where Paradox and Arukas. Then I thought, what I am I going to do with those.

Then I figured to use Hollibaugh as a string and fill the bands with tangles. When I was done with that and ready to fill the gaps with black, I figured Cubine would almost disappear. So I decided to tangle the background with Florz. I used two, for me new tanglepatterns, Shard and Dex. I like Shard very much and I am intended to use this pattern more often! I am not sure about the result, it looks a bit boring to me. What do you think?

If you are curious what fellow-tanglers came up with this challenge, have a look at http://iamthedivaczt.blogspot.ca/

If you have tips or ideas, I would really appreciate it, if you would leave a comment! Thanks for visiting my blog!

6 opmerkingen: