zondag 13 september 2015

Diva Challenge #234: UMT-CanT by Chris Titus, CZT

De jongste doet haar middagslaap, evenals papa ;-) (de schat had mij laten uitslapen). Mijn oudste is lekker buiten aan het fietsen met haar vriendjes. Tijd om te tanglen!

My youngest is taking her nap, as is her dad ;-) (my love let me sleep in today). My eldest is cycling outside with her friends. Time to tangle!

De eerst maandag van de maand is altijd een tangle van een van onze mede-tanglers. Deze keer een nieuwe tangle, CanT van Chris Titus. Een erg leuke tangle, niet moeilijk en eindeloos veel variaties! Ik heb er een monotangle van gemaakt. Met in het midden een rustige variant, waarvan ik de schaduw erg mooi vond. In de hoeken een bloemige variatie en de rest van de randen heb ik gebruikt om te experimenteren. Onderaan gevuld met Paradox, en Arukas. links in het midden met Cubine, en de rest van de randen met Fassett. Step-outs voor deze tangles kan je vinden op www.tanglepatterns.com.

First monday of the month is always a tangle of one of us fellow-tanglers. This time a new one, CanT from Chris Titus. A really fun one, quite easy and with endless possibilities! I made a monotangle. In the centre I used the basic tangle, from which I love the shading. In de edges a flowery variation, and the rest of the edges I used for tangleations. Below I filled it with Paradox, and Arukas. left from the centre with Cubine, and the rest of the edges with Fassett. Step-outs for these tangles can be found on www.tanglepatterns.com.

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht!
Thanks for visiting my blog!


3 opmerkingen: